Tema blogg

hmmm frågan kommer mer och mer vad handlar din blogg om,vad gör din just så intressant. ja det vet jag faktiskt inte. Min handlar väl mest om mig själv och min fina familj.....livet vi lever.

Det jag känner mer och mer är att jag som person börjat debattera mera-står för vad jag tycker och tänker.

Som idag...ja vad skall jag ta upp idag,solen försöker spricka igenom........jag har så ont i ryggen så jag knappt vet vart jag skall ta vägen,det är skärtorsdag sista dagen att arbeta denna veckan,min väninna med flicka kommer hem och påskpysslar och cyklar hemma hos oss-alltid mysigt. Jag påskpyntade lite igår-så fint fint ,mys pys.

sedan imorgon skall vi som sagt hem till våra vänner och ha det bra.
Hus letandet fortsätter för fullt-har ni några förslag är dessa välkomna.

Nä nu är det dax att köra igång tänkte jag.

haj svaj

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0