Torsdag

Jag e fortfarande lite ledsen-grämer mig en del över huset i underbara BARA.
Men men en ny dag på jobbet och jag har massor att göra och det är kul-för jag gillar ha många bollar i luften. I kväll ska jag på inredningsparty till min svägerska.Sedan så är det fredag..
Fredag du underbara fredag----minnet sviker mig men jag tror inte vi skall göra någonting

på lördag däremot har min man planerat in en överaskning-har till och med hör och häpna lyckats få barnvakt. Så jag är ganska så nyfiken på vad som skall hända.....

Tills dess sköt om er och njut av våren! Har lite känningar av pollen men dock ej så som förr inte än i allafall-så dessa väldigt jobbiga graviditeterna jag gått igenom har varit hjälp till ngt och det är skönt-förrutom att jag fick världens finaste barn förståss!

Kommentarer
Petra

Hoppas att ni får en toppen helg!



kram

2009-04-24 10:25:18
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0