wow vilken man jag har!

ja att han hade planerat en överaskning våran kommande bröllopsdag till ära det visste jag-men inte detta wow! han hade bokat in oss på granlidenspensionat i sviten där,med bubbelpool,bastu,underbar natur ja allt.Köpt med restaurang mat-tagit med asticinzano och jordgubbar för picknick i en liten skogsglänta med porlande vatten,sedan tog han även med min favorit cider jasmine peach. Hela lördagen,natten och söndagen var helt underbar.Farmor med två kusiner passade barnen där hemma så jag och min man fick vara helt för oss själva och inte tänka på ngt annat-fast jag hade lite svårt att släppa kontrollen då jag inte visste att vi skulle sova borta men det gick över efter en stund ;-)

När vi kom hem tog vi barnen med en kusin med oss till folketspark-där det fikades på korv och glass och åktes karusell och lektes på lekplatsen. Så detta var en av de bästa helger jag varit med oss.Sedan hem till kusinerna och fortsatte leka,och äta ännu mer glass-sedan hem och suss gott i våra sängar

Så om bara 12 veckor är det dax för nästa underbara semester tid med man och barn-BRÖSARP

lägger upp bilder från helgen nu under kvällen

Kommentarer
Petra

Så snäll din man är. Hoppas att ni hade en toppen helg!

2009-04-27 20:56:28
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0