Har så ont!

Ja igår fick jag gå till tannamagen igen och fick penicillin för inflammationen i tand och kökben :-( Jag har så ont i natt har jag sovit ca 3 timmar!
Hade grannar här på besök igår kväll och vi hade jätte trevligt synd att de lämnar oss sanrt,samtidigt kul att de hittat radhus.

Igår lyckades vi få tag i två återbudsbiljetter till Pettson och Findus så jag och Melwin ska gå på teater denna helgen också-men vi tycker minsann det är riktigt roligt och mysigt,

Sedan efter det så ska vi på kalas till min brorsdotterbsom fyller två år ska bli kul att träffa dem igen-jag har saknat min bror och hans familj.

Imorgon ska vi fira min pappa som fyller år på tisdag-min lilla pappa!!

Nä nu har jag ett verg av disk att ta itu med-våran diskmaskin kommer inte förrens på fredag :-(

Morgan får sova lite idag -jag kan ändå inte sova pga värk i hela hued-men två alvdedon med youghuert och penicillin har intagits och imorgon borde det börja ge med sig hoppa jag.


Ni som är i stugan hoppas ni får det riktigt bra där uppe och njuter av varandra och ledigheten

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0