idag!!

Ja nu har man två "stora"barn,Malcolm har nu blivit 1 år!!!Min lille påg:-)

Var hos min goda väninna E och hennes son J idag-och fick bevittna honom ta sina första steg-han tyckte det var så kul och spännande.

Sedan efter att varit hos henne en hel dag,hämtade jag Melwin på dagis,kom hem möblerade om på pågarnas rum-lagade mat,ringde farmor,åt mat,badade med barnen,städadde barnens rum.lade barnen,diskade,tittar nu på arga snickare,och jag blir så förbannad på hur folk tänker!!!!!!

Hur som helst en bra dag och imorgon skall Malcolm få åka pulka för första gången,jag och pågarna skall göra pulka backen osäker haha kan nog bli en rolig syn!

Men men så är det,imorgon är det torsdag,nya tag,nya ideer,ny luft!!

Fredag fredag underbara fredag.Lördag ska vi till några vänner i Härröd,söndag ska jag och Melwin på teater på victoria,mysigt mysigt!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0