Onsdag vilken dag!

Ja idag är det onsdag-jag vaknade med en orolig känsla i kroppen-och känner mig olustig vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Men dagen har sin gilla gång,börjar mindre kul med kardiologbesök i Lund med Melwin,för att sedan fortsätta hemma,med ev pyssel och utelek idag men har även en del ärende som måste göras och inhandlas så det får nog bli så. Morgan har möte efter jobb och kommer hem senare.

Mina tankar finns givetvis hos min familj som alla andra dagar men även hos de som försöker finna svar,en mening,en förståelse. Allt jag kan ge er är min förståelse,min medkänsla och vänskap-jag kan tyvärr inte heller finna några svar eller en mening med vissa saker här i livet. Men hur som helst ska ni veta att jag och min familj tänker på er.


Nu till en roligare sak jag gärna vill tänka tillbvaka till och det är gårdagen,jag hade arbetskamrater som förgyllde min dag igår,kamrater jag snart ska lämna.Solen sken och det kändes vår i luften och per gessle spelade på radion,för att efter en arbetsdag komma hem till min familj,det kunde inte bli bättre igår. Idag jag vet inte men det känns som om detta inte blir en lika bra dag

Kommentarer
Josefin

Hej Louise.

Trevlig dag du verkar ha haft? :)

Vad gjorde du hos kardiologen? Har jag missat att din pojke har hjärtbesvär?

Ursäkta jag frågar men har varit så isolerad från omvärlden när jag själv har haft en livskris.

Hoppas att allt gick bra iallafall...

Kram kram Josefin

2009-02-26 15:15:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0