Fredag kväll ja vilken härlig kväll en kväll då du och jag får vara tillsammans

Japp Malcolm började må bättre redan igår-så idag har han varit sig själv mer-men vill inte äta men vem vill det när man går på penicillin och det är så här varmt-vilket vi njuter av i fulla drag

Malcolm är på g att vakna har sovit i en timme nu-under denna tiden har jag sorterat en massa-tagit bort servis som min kära väninna ville ha.Samt sorterat mer kläder från pågarna-igår sålde jag mitt fina sminkbord-så nu kommer vi åt bättre på balkongen så ikväll när barnen lagt sig skall det sorteras för fullt där uppe med så det är gjort.
Börjar få liksom lite panik nu-dels för att det är ett tag kvar innan vi skall flytta-men jag vill ha så mycket som möjligt gjort så vi inte har en massa i sista minuten att göra.Både jag och Morgan gillar organiserat-så då tar vi lite då och lite då så blir allt gjort utan allt för mycket stress.

Har ett skrivbord vi skall göra av med också-allt annat som vi skall göra av med kör vi till tippen med så vi slipper de beskymmrena. Men jag hade helst sett att vi flyttade nästa vecka så jag bara kunde röja järnet tycker det är en så befriande känsla!!!

Men hur som helst ska vi se om vi kan hitta någon rolig pool till barnen idag till ett rimligt pris så de/vi kan bada i Brösarp-samt ex på sibbarp- är inte så glad för pisseviken-och allt folk när Malcolm är aningen rymningsbenägen när det kommer till vatten

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0