Herre jesus!!

Japp det kan man kalla mitt och min mans upptåg i onsdags-vad kommer smarta jag på jo att vi ska trampa trampebåt med barnen-Melwin är superduktig och uppför sig jätte bra-Malcolm ja denne stackare visste ju inte vad som väntade så han fick smått panik och gallskrek när han skulle ha flytvästen på sig och när han hade den-väl i båten lugnade jag honom i intervaller när han glömde bort flytvätsen-när han väl glömde detta helt kom han på att det var vatten vi var i och han älskar ju detta så han tänkte ta sig ett dopp i kanalen!!! Japp allt detta på 20 minuter och Morgan fick trampa för alla 4!!! Dröjer länge innan jag gör om detta!

Igår åkte vi till ett bättre ställe-järnv'gsmuseet i Ängelholm så fint ställe och så barnvänligt där spenderade vi till speciellt Melwins förtjusning dagen mellan 10-15 ca efter detta åkte vi till min fina bror i HBG där det bjöds på middag,kvällsmat,natta mad!!!Ja och så klart lugn och skön kväll som alltid i fam Fors sällskap!

Idag hade vi konstigt nog inget inplanerat men det blev att göra ändå-jag sorterade lite hemma bland sakerna(vill bara flytta nu) städade osv.Melwin och Morgan var hos svärmor-jag och Malcolm gick och handlade efter detta gjordes det nachos hamburgare och undertiden tvättades det-så klart fullt upp nu njuter jag av tystnades hemma Morgan stack till pildammarna,barnen sover och jag har plockat undan lite-så nu ska jag ta mig ett glas pepsi och glo på tv.
Imorgon skall mina fina pågar de finaste där är-sova hos mormor och morfar så jag och deras fader kan ha litta roligt själva med bästa vännen eller kanske vänner-söndag japp då fortsätter vi sortera och förberede oss för att släkten från America kommer på måndag fm-sedan är det fullt ös-och snart får jag åka till underbara Astrid Lindgrens värld och bara vara barn igen-så kul vi ska ha det då

Kommentarer
Josefin

Hoppas du och mannen får riktigt mysigt när busarna är hos mormor och morfar! jag skrattar gott när jag läser om er trampebåt tur! Känner igen det från tiden mina egna busar var små!

Går det bra med pack inför er flytt!?

Ha det gott..

Kram Josefin

2009-08-02 10:09:54
URL: http://www.cozpar517.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0