I´m Back!!!

Japp var ett tag sedan-men har haft mycket att göra-nu ska ni få höra

Veckan gick med att Melwin var på dagis-ficki åka till läkaren igen-denna stackars påg och hans amge-sitter på sjukhuset och får en öroninflammation-Malcolm hade halsfluss-Morgan blev sjuk-jag tappade röstan.
Jag fick träffa min fina vän Ellinor och hennes son och hon tog hand om mig en hel dag.

Sedan blev det typ torsdag-inget dagis-men Melwin fick baka hos Farmor-vi fick middag
Fredag bar det iväg till Smålnad till barnens Farfar-där var vi fram tills igår- vi åkte tåg-gick på museet som finns där-lekte på lekplatsen-var bara ute liksom-igår plockades det massor av blåbär och en del smultron-så imorgon blir det pajbakning här hemma.

Väl hemma idag så beslöt i oss för att ta en tur till Museet här hemma där Cia och Alice följde med-sedan kommer folket från Höör hit på kvällsfika-pågarna sover gott sedan en tid tillbaka och jag bara är. Har två pågar som är väldigt väldigt mammiga just nu-och Melwin är så otroligt trotsig så det finns inte ord för det-han blir så förbannad-men det går över ganska snabbt och det känns som vi börjar nå kulmen nu för utbrotten blir färre och kortare.

Imorgon är det lite saker som skall fixas och när detta tråkiga är gjort blir det spindel lekplatsen för hela slanten

Sedan är det onsdag-då vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men något gör vi-det gör vi alltid!

Sedan är det snart LÖRDAG då är det min dag-det är BRÖSARP dagen och mina fina bror kommer med sin familj-jag längtar så-både efter honom och Brösarp.

Japp dagarna går fort och vi med dem-men jag njuter i fulla drag-vi har så kul ihop-fast det trotsas så väger allt det roliga och allt det bra upp!

snart är det även bröllop-åh jag älskar gå på bröllop-älskar vara där i kyrkarn-jag tänker alltid tillbaka och gråter en skvätt när vi är i kyrkan-på dop för det är så underbart med barn och man minns sina egna barnsdop som har betytt så mycket för oss-våran vigsel -den vackraste och underbaraste av dem alla!! Jag är lycklig helt enkelt.

Men nu ska jag återgå till verkligenheten-tömma diskmaskinen och ladda den igen-stoppa om barnen-ta mitt glas pepsi sätta mig i soffan och invänta prisonbreak!!


Ni får ha en bra kväll alla!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0