Jaha så var tisdagen över

En bättre dag idag-dock inte riktigt bra men dock bättre och det är jag glad för- vi gick till temalekplatsen nära oss Skogslekplatsen- eller Rönneholmsplatsen som sonen kallar den-där hade vi mellis med oss-myspys.
Efter detta hem och laga fläskpannkaka och en speciell till Melle med hans " spieciella" mjölk som han kallar det :-)

Efter detta busade vi en hel del-kusiner,farmor och faster kom hit för att planera americafolkets besök lite-oh vad kul det ska bli att se dem.

men nu till något helt annat- jag ser verkligen fram emot helgen-få umgås med en av mina bästa vänner och kanske en del fler som jag inte känner. Det ska bli så härligt.

Men jag saknar mitt brösarp så-jag saknar livet där-och jag saknar min bror vi hade det så härligt!!!

Hur som haver ska jag ta mig en dusch nu och sedan sova för att ta itu med mina "vandaler" haha imorgon bitti-undrar vad vi ska hitta på imorgon kanske en trampebåtstur  vi får se vart benen bär oss ha det gott alla!!

Kommentarer
Petra

Hopps att ni har det bra på er ledighet!

Ta hand om familjen

kram

2009-07-30 15:48:02
URL: http://inspirebypetrablogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0