Måndag blä

Idag har allt varit så jobbigt-jag har haft ett jävla humör-deta kan jag säga pga en kropp som total strejkar-ett huvud som bara värker-trots detta åkte vi och besökte 2 st 4 h gårdar och blev jätte besvikna-så detta gör vi inte om-vi tig en fika i käglinge och lekte på fruktlekplatsen-pysslat mycket idag Melwin har både klippt och lekt massor med lera-även hunnit trotsa en del.
Malcolm har börjat bli förkyld-och som vanligt snorar han både genom näsa och ögon-och astman tilltar-men vi kan ju glädja oss med att det ´är sommar ;-)

Imorgon blir det tvättnign fck ställa in den idag pga min förbannade kropp som jag är så trött på-men så kan det bli när man är på bröllop och har det livat.

Veckan kommer nog att bjuda på litet försök med trampebåts tur med barnen-får se hur det går.någon rolig lekplats skall testa en tema vi faktiskt aldrg varit på Bondgårdstema-vi har varit på mpnga men ej denna.

Vi vill gäran åka till härnvägsmuseet-men Malcolm har det jobbigt i bilen-och resan till vimmerby släpper inte våra tankar-hemskt kommer det kanske bli både för honom och oss-våran lille påg-våran kämpe-envishet syns i hans ögon!! En redig buse ;-)

Nu ska jag försöka kolla på prisonbreak-jag har sån skallebank-men herr Lincoln vill man ju inte missa!

Ha en bra kväll alla-vad ska ni göra och vad har ni gjort i sommar?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0