Österlen österlen

Snart snart  så är det dax-då anländer ligisterna från Malmö familjen Wallén-åter igen gör vi Brösarp osäkert!

I helgen bär det av till Småland-fredag,lördag,söndag!
Sedan har vi en vecka hemma sedan på lördagen v  29 då gäller det,då packar vi bilen full och beger oss till mitt favorit ställe-BRÖSARP!

Det börjar perfekt-min fina bror kommer upp och stannar med familjen över natten-mys pys-vad kul vi ska ha det.
Sedan på söndagen kommer vännerna från Svedala för att söka upp den -Fnarige!
Sedan under veckan kommer, Cia med dotter och Panda hem till oss-vi ska ha det himla bra!!!

Veckan kommer bestå av det den brukar,vatje morgon och varje kväll går vi till koerna och säger godmorgon-god kväll! vi plockar massor av bär-bakar,åker till kivik och shoppas godsaker-det lyckas vi alltid göra en dag det regnar. I år kommer det även vandras en del tror vi.
Samt ev ett stopp till bo ohlsson-men jag tror inte det i år- är liksom inte så lockande!

Vad gört vi mer-jo faktiskt vi BARA är!!!!!

Helgen som gick bestod av möhippa för Jojjan-skojsigt blev det och bruden verkar nöjd- jag fick även ett nytt smeknamn- FULLÖGAT! Haha


Visste inte att I läste min blogg men nu vet jag och I-stor glädje och fortsatt styrke kram till dig!

Men idag är det måndag nya tag, Melwin avverkar sina sista dagar med bästisen på dagis har sammanlagt 5 dagar kvar att gå på dagis innan vi är lediga och det skall börjaspå nytt dagis i underbara BARA.

Malcolm sover nog ett litet tag till och jag skall göra mig iordning då vi har en del ärende att fixa innan Melwin skall hämtas-sköt om er alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0