Summering av veckan!

Veckan har ännu så länge varit väldigt händelserik!

Måndag- Musee med barnen och vänninnan med barn
Tisdag-2 lekplatser-först sago-sedan enm vid museet sedan promenad hem igen då vi bakade paj med blåbär plockade i småland och tvättning
Idag onsdag-vänninnan Ellinor med son kom till stan och vi hade picknick på sagolekplatsen-gick sedan till slussarna-sedan till margaretapaviljongen -sedan hem och hade mellis på gården-sedan kom mormor och morfar hem till oss med presenter till pågarna från semstern.

Imorgon är det torsdag-Melwins näst sista dag på detta dagiset-tiden går snabbt nu och snart bor vi i BARA!

Tänker så på våran vän P-som det ser ut nu är risken väldigt stor att vi ej blir grannar-och detta är väldigt sorgligt tycker vi-Jag ville ju handtralla din framsida ;-)

Men idag håller vi mest kväll efter en underbar dag

Och mina tankar går hela tiden till Brösarp-åh vad vi längtar hela familjen!! Jag längtar till lugnet,tystnaden-men ändå alla aktiviteter vi hittar på-och att vi faktiskt bara är!

Sedan går tankarna till bröllopet vi ska på-åh jag älskar bröllop!!!

Tankarna går till mitt hår!! Ni som ej vet är jag riktigt riktig blond just nu-och jag trivs riktigt bra i det-håret har bärjat stabilisera sig och till helgen skall det fixas lite till med det-lite spännande inslag eller så-vi får se vad brösarp har att ge.

Men nu önskar jag er en mysig sommarkväll


Kommentarer
milla

har du färgat det ännu mer än sist jag såg dig?!

då var det inte så superblont. du får lägga in lita bilder,var ett tag sedan:)

2009-07-17 10:47:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0