underbara Brösarp

Hej hopp i sommaren-nu nådde jag datorn 3 underbara dagar har gått-i lördags kom vi hit-min storebror med familj lika¨å en mysig härlig dag med massa husvagns sång då de kom med husvagnen.
Vi hade så trevligt så de stannade 1 natt till-då kom även svedala folket och ytterliggaren en dag och kväll blev skitkul och barnen hade så skoj ja vi med-fast jag är så kass på kubb.
Idag tog hela skaran sig till kivik-shoppade litt godsaker från musteriet-käkade glass-tog oss hem till huset -svedala körde hem till sig-vi med broder och familj startade grillen igen-lagade litta mad och njöt av kvällen tillsammans-då de sedan packade ihop husvagnen och begav sig hemåt till HBG.

Nu sitter vi här efter att maken gjorde ett riktigt msigt bad i ena poolen till bara honom och mig-nu sitter jag och bara slappar i soffan-det är så skönt,barnen sover gott.

Imorgon kommer cia+alice och Panda-ska bli så kul det med-bara massa bus och kul hela dgaen-för här badas det i pool-hoppas i hoppeborg-gås skogspromenader-ja plockas massa hallon,pallar vinbär hos bonnen-jag äventyren kan bli många många och kul och mysigt är det att kunna ge mina barn detta varje sommar-oh vad jag älskar Brösarp!!!

nu ska jag bara slappa slappa slappa-ha en fortsatt bra semester

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0