urk!

Jag satt och njöt på balkongen-vill egentligen städa men värmen så åt mig att låta bli och Malcolm likaså som fortfarande inte mår så bra.
Så på balkongen satt jag och försökte göra det jag har väldigt svårt för att göra-ta det lugnt!
När jag sitter där kommer världens största spindel och försöker attackera mig eller ja det kändes så i allafall så nu vågar jag inte sitta där mer.

Idag har jag bryggt mitt eget kaffe-men det är godare att dricka det med någon annan-men beroendet har blivit större efter man arbetet måsta ha mitt intag på dagen likaså av pepsi.

Hur som haver står jag här med en olycklig son-som fn lever på glass :-)

Ska se om han kan tänkas lämna min höft i några minuter så vi kan dammsuga gossarnas rum-men han är ganska olycklig så det verkar tveksamt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0