YES YES FRIDAY!!!!

Japp Milla en extremblondering lades i för snart 2 veckor sedan-och jag trivs så bra i det-men det kommer nog hända lite saker i håret till helgen vi får la se!!!

Jaha kära vänner-sista inlägget i stan som gud glömde.....
Nästan allt är packat och klart-imorgon vid lunch beger vi oss hem till österlen!! Och gissa vad det ska göra dena veckan som kommer-jo det som det alltid gör minst 3 dagar när vi är i brösarp REGNA!!! Detta förbannade regn!!

Men vi har precis lika kul ändå-när vi går på sakletarjakt,vänner som kommer ,vi gör lite utflykter,äter och dricker gott.

Men i år kan jag ändå inte slappna av riktigt-jag tänker så på min vän P-en knivig situation just nu-och jag kan inte göra något åt det :-(

Men idag är det i allafall fredag-tänkte försöka fixa så vi akn äta hos någon typ mor eller svärmor idag-pallar inte laga mat! Men vi får se vi får se!!

Är så trött på en sak till just nu-blev ju opererd för 3 veckor sedan nu-och jag blöder fortfarande-och ganska mycket-är så less på det-riktigt less!! Jag vill ju också känna mig sommar fräsch!

Hur som haver så vilar nog Malcolm en stund till och jag är ganska less på detta hemmet cokså så den stunden tänker jag bara sitta ner på balkongen och dricka pepsi och äta glass och inte göra ett skit mer!

Ha det så bra alla så ses vi i brösarp -inte imorgon för det kommer jag ej ha tid till men på söndag då ska jag återspegla det underbara livet för er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0