den blomstertid nu kommer!

Med lust och fägring stor-du nalkas ljuva sommar då gräs och gröda gror......................

Helt underbart-många av malmös barn går idag finklädda med en viss nervositet men ändå längtan-jag minns känslan så val-att äntligen få sommarlov..........men visst är man väl fortfarande som ett barn-när man får sommar semester-och visst tycker man semstern tar slut lika snabbt som sommarlovet gjorde?

Jag kan sakna sommarloven-sakna spänningen att få ha ett sommarjobb att gå till-bara vara med vänner-bara vara!
Samtidigt så är det ganska skönt att vara vuxen och vara mer tacksam över sin ledigheter-även om det både och och varannan dag svider att vara vuxen.

Mitt ordinarie nya jobb som jag skulle börjat på-kommer jag ej att börja på jag kommer vara utlånad till ett annat vårdboende till årskiftet! det akn ju bli spännande det med men samtidigt jobbigt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0