Fina kamrater

Japp idag på jobb kallade en av mina medarbetare in mig på deras kontor- där hade de skramlat till en fin flaska vin till mig-jag som aldrig varit med om detta ställde  mig givetvis och började smågråta.
Hur som haver gick detta en kram senare över och jag fortsatte jobba på em kallar en medarbetare på mig jag började bli lite trött för jag hade hjälpt denne ett antal gåger under dagen-denna gången så lurades hon och då hade ytterliggare en avdelning skramlat till en fin orkidé till mig-så än en gång kom tårarna.............och imorgon slutar jag på denna plats jag trivts så bra-sorgligt men sant

Malcolm är sjuk-har feber som inte ger med sig-äter och dricker dåligt men vi kämpar på-Melwin fick vara hos mormor idag så han blev aktiverad-ville inte ta ut malcolm i värmen med 39 graders feber och han bara vill hänga på höften eller sova hela tiden.
Får se hur det blir imorgon.

Hur har eran första dag på veckan varit?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0