gubba f-an!!!

Ja han e så gnällig skulle kunna tro han har pms eller ngt!!!!!

Hur som haver börjar min arbetstid på fosieborg gå mot sitt slut-jag har lärt känna många fina människor som jag kommer sakna väldigt mycket-de som skänker en ett skratt varje dag eller hälsar och frågar hur det är och verkligen menar det.

Japp lill lördag underbara lill lördag
Längtar så till helgen hoppas vädret håller i sig-det ska bli så mysigt!

Men nu ska jag försöka sluta vara ni vet så där överdrivet äckligt nästan lite idiotförklarande mot min man -vi har riktigt kul här hemma då han faktiskt beter sig precis likadant om kanske inte aningen räligare-men så är vi-och innerst inne älskar vi varandra!

Kommentarer
Ulf

Jaja lycka till och hoppas du blir lite trevligare mot din man. Tänk på att det oftast är missförstånd när det blir så här. Ni kvinnor är lite känsliga.

2009-06-24 21:24:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0