haha kan inte låta bli att skratta

Talade nyss med en annan kollego som jobbar i Hyllie på ekonomi enheten-vet vad hon önskade mig?
en trevlig LUGN semester haha hon känner inte mig-lugn ja visst!

Idag är det tjejmiddag som gäller -ser jag fram emot.
Sedan imorgon är det barnloppis och en underbar dag i BARA-ska till Panda som passar sin systers hus-då ska det badas och busas med barnen.
Söndag underbara slappedag-men vem vet känner jag oss rätt hittar vi alltid på något att göra-kanske en tur till skogen eller någon annan ute aktivitet.

Nu tänkte jag vända mig till en annan speciell vän som jag träffar en kort period varje år

Du ska veta attjag saknat dig oh sommar-för det vackraste vi vet är faktiskt DU!
Högt i det blå flyger svalaorna mot söder-tranor och gäss följer alla sommaren............och jag längtar så till mitt underbara Brösarp-bara 3 veckor kvar nu!!!!!!!!!Saknaden och längtan är olidlig.

Vet ni vem som ringde mig här om dagen-min fina äldsta Storebror-han hade en sak på hjärtat-men något sade mig att det även var lite mer-jag tror han sakn ade sin lilla kolka syster lite,en som förstår men än man kan tro.
Jag saknar i allafall dig Jörgen!

nu åter till allvaret

Puss på er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0