Idag var dagen då jag slutade på Fosieborg

Japp idag slutade jag fick underbara blommor av en avdelning till och även av min chef-så fina människor kommer sakna dem så

Malcolm har halsfluss 3 dagen idag med 39.5 graders feber-fick penicillin idag så hoppas det ger verkan snabbt,Melwin fick vara med mormor idag igen-verkar som om han ska vara det någon timme imorgon med så han får vara ute som han älskar så.
Så imorgon börjar jag min långa ledighet på 8 veckor varierad f-ledighet med semster-i detta är det även inskolning på de nya dagisen för barnen ska bli så spännande.
Hann även med fler saker idag
Blev opererad på KK för mina cellförändringar-så nu är det gjort men får ej bada på 3 veckor!!!ångest ångest!
Sedan så hoppas jag på bra väder imorgon så alla får en fin dag-sköt om er alla för nu ska jag sova har snart en liten som vill ha mer alvedon.

Kram po er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0