ojojoj jag behöver landa!!!

japp helgen intensiv men rolig som vanligt! beskådat många intressanta individer!
men först till nattens händelser....inatt 01.38 ringer det på våran hemtele-jag bli alltid lika rädd-för automatiskt tror man att ngt hänt när det ringer på hem tele och ej mob. Då var det en konstig tjej som ringt fel-hon blev nästan arg på mig för hon trodde nog hennes man var otrogen eller ngt för hon sökte Ronnie och undrade vem jag var ganska spydigt-detta svarade jag ej på utan undrade rent ut sagt vem FAN hon var som ringde ioch väckte mig mitt i natten-hon svarade givetvis inte utan bad om ursäkt!

Fredagen bestod av jobb och skåenmässan besök för mig och min man,fick inhandlat ett larm till vårat nya fin aunderbara hus i underbara BARA-som vi sade i lördags-det är inte så BARA det-hahahaah!

Lördagen,bestod av barnloppis och fick gjort av med mycket saker så nu är det röjning av förråden för fullt.sedan begav vi oss hem till C och a lekte på lekplatsen,busade hemma hos dem, så mysigt så!
Sedan begav vi oss till P,J och H för att äta och umgås hela kvällen-spelade lite guitar hero,fast jag var trummis-det tyckte jag var roligast. barnen lekte och hade så kul-nu börjar man se hur stora på melwin och H börjar bli,att de leker på ett annat sätt.som egan individer-kommunicerar de och det är så kul att bara sitta och lyssna på democh höra vad de kommer fram till.

Söndagen-Mor dag! Lilla Mor viol.........

då var vi hemma på fm-åkte sedan till min Mor på Sibbarp,var där hela dagen-körde hem mös lite lagade till lite mat-sedan hälsade vi på min fina farmor-vi ses inte så ofta längre-mycket pga att barnen inte kan röra sig så fritt hemma hoss äldre människor med alla dessa prydnadssaker-men en underbar eftermkddag blev det i allafall,och överakad blev hon för hon visste ej att vi skulle komma.

Måndag-jobb,jobb åter jobb-fin fint väder, man och barn överaskade med försenad morsdag present,fina underkläder. Och middag på gården-så mysigt så!

Tisdag-oh vad jag äslkar tisdagar,idag ska jag ta ut min lunch på ett av mina gamla jobb-hälsa på en god vän.
sedan ska jag hem-bara vara med min fin fina familj...sedan träffa vänner på wisteria lane.

Onsdag vet jag inte rikigt vad som händer
Torsdag-ska Melwin äntligen få komma till ögonläkaren och kolla sin syn.....hoppas så det går bra.

Söndag oh vad jag ser fram emot söndag att äntligen få träffa E och J-jag saknar er!!! Det ska bli så kul.

ha det gott alla!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0