orden som ej räcker till!

Ibland som igår och idag finns det så mycket jag vill säga några vänner-men orden har förlorat sin kraft-de räcker ej längre till.Ibland är tystnaden starkare även i org.
jag kunde ej somna igår-tänkte så på de goda vänner som förlorat sin nära-tanken går till dem deras tankar och funderingar.

men samtidigt till en själv-jag fick mig en tankeställare-hur hade/kommer jag själv bete m ig när denna dagen kanske når mig när jag förlorar en nära anhörig.Hur kommer jag känna,fundera. Jag insåg ganska snabbt att jag skulle sluta fundera och försöka somna-för jag vet inte om det är bekant med er-men jag och döden kommer inte riktigt överens,jag är rädd för döden eller rättare sagt rädd för att dö.

Melwin pratar mycket om döden-han vet inte vad det är-men det är mycket tankar kring död nu.
Men nuvill jag inte prata om dödem mera utan om dagen!
Dagen bjuder på fint väder.........desperata hemmafruar på tv,tvätt som väntar troget på oss. Samt mina tankar,tankar som ej vill försvinna,är jag stressad,isåfall varför är det för att jag ej har koll på läget?,jag tycker tiden går för fort,men samtidigt alldeles för sakta. Malcolm börjar bli stor-har ingen bebis längre!då vill man att tiden ska stå still,samtidigt bara rusa iväg så vi kan flytta till Bara-kan få komma hem!

M och C-all kraft till er!Många kramar från oss

Kommentarer
milla

Hej gumman stort tack för eran omtanke, känns så skönt att se nära och kära vid våran sida, det är inte lätt och långt från över.

det är så skönt att vi har barnen och savannah, för de är så narturliga och hjälper oss i dessa svåra tider. tack kram

2009-06-09 08:24:26
URL: http://parsum449.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0