sicken morgon!

Bussen till Lindeborg försenad -men det löste sig ändå.

Såg kvinnan med sin klänning köpt 1952-var på wallins och köpte sina bullar -som hon säkert gjort  varje dag i alla år.

Killen som frös -kvinnan som omsorgsfullt hade paxkat sin väska-mannen som lugnande tog sig en snus!
människorna var många idag-men jag hann samtidigt refleltera över dessa renhållningsbilar som körde runt-tystanden på buss hållsplatsen-ingen mobil ringde ingen talade i headset-ungdomarna har sommar lov!-vissa jobbar som ung i sommar andra bara är....

idag kommer bli en fin dag tror jag-men jag har många tankar-jag saknar många människor just nu-eller gör jag det egentligen-saknar jag dem bara för att jag borde eller för att jag verkligen gör det-saknar dem mig?
Vad har jag för betydelse för dem egentligen?

Jo  du"anonym" fast jag misstänker vem du är ;-) det är det vårdboendet jag kommer att arbeta på-skall bli kul att utvecklas ännu mer där.

Japp på torsdag kväll bär det iväg till öland på bröllop-bröllopet äger rum på lördag-så"anonym"då ses vi och partajar litta ;-)

kram på er alla idag-tänk på en sak imorgon är en annan dag men då kan det vara för sent!

Kommentarer
Ellinor

Hej,

ha nu riktigt roligt och hoppas det blir ett fint bröllop!

Sen får ni ta och komma hit snart igen, både vi och J saknar er!

Kramar

2009-06-16 20:44:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0