Tro det eller ej men det är en ny vecka!

Japp måndag måndag måndag
Hunnit med mycket-varit på jobb-varit och fyndat overall till Melwin-varit på apoteket-såg en stackars nybliven pappa med sitt barn i vagnen-stod i kön på apoteket-bebisen började skrika-pappan blev mer och mer stressad-körde vagnen fram och tillbaka allt snabbare-svetten pärlades i hans panna- men jag förstår hans situation och jag kunde inte låta bli att tycka synd om honom.

Hälsade på mitt nya jobb som jag skall ha till års skiftet! Kommer bli trevligt tror jag-ytterliggare att vårdboende!

Imorgon tisdag-och ätar kväll-det är lite sorgset imorgon sista desperata hemmafruar på tv!

Hur som helst-jag känner mig så stressad just nu-vet inte varför-men nu börjar det närma sig att äntligen få flytta och jag kan inte vänta-men så är det jag skulle kunna stå färdig packad redan nu-sorterat och slängt lite skit idag-alltid skönt-men snart ska vi på bröllop på öland-det ska bli trevligt!

Ha en bra kväll på er nu ska jag ta en kvällsmacka sedan nanna gotti gott gott

Kommentarer
Anonym

hallo fullt upp som vanligt läser jag e det dekoren du skall hjälpa till på hörde att det var bara en chif där numera, ha det gott ses p ålördag kram

2009-06-15 23:45:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0