7 månader sedan sist nu dax igen

japp Malcolm blev hastigt dålig i hög feber igår kväll,tänkte inte mer på det utan han fick alvedon-men andningen blev mer och mer påverkad.Så idag begav vi oss till vårdcentralen-så jodå en lunginflammation på höger sida :-( Inte konstigt han ,år riktigt kasst. Hur som haver så blidde det antibiotika och nya ordinationer-så nu kör vi på det.

annars är jag ganska slut pga min egen penicillin kr jag inbillar mig att det är den som gör mig rent slut i allafall.Men min man tror att jag är ganska stressad,men det är väl aldrig jag hahaha.Ok jag ska vara ärlig jag känner mig ,stressad,vill inte bo här mer,mest det som stressar mig,även lite stressad över att jobba 100% väldigt längesedan jag gjorde det,visserligen är det mer än ett heltidsjobb att gå hemma med två underbara pågar :-) Men all denna vuxenkontakt är man ju ite van vid.


Melwin=ganska irriterad(irriterande) han kunde ej vara ute idag mer än när vi gick till bussen som gick till vdc-men Malcolm mår så dåligt och mår bäst av att vara hemma. Men imorgon är det fredag-får se vad vi kan hitta på för mysigt då,Morgan slutar ju lite tidigare så ngt kan vi nog göra här hemma.

Från den 16/3 kommer Morgan vara hemma på full tid och jag ska tillbaka till vårdboende igen!! Kommer att sakna korttiden och mina bekanskaper där-vissa mer än andra men så är det ju.

Sedan så är det långledigt till sommaren-för att inta nytt jobb 1/9-spännande,och lite nervöst,men jag har lite planer!!

Ha det gott alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0