FREDAG......underbara fredag

Ja idag har allt varit trist,Malcolm kan inte ligga ner och sova vill bara sova i famnen så det ej blir tryck på lungorna.Melwin har ej kommit ut då Malcolms högsta temp legat på 39.7!

Han har varit allmänt gnällig och trotsig-och som förälder med för lite sömn-vilket jag ej så van vid-har inte haft det bästa tålamodet-men men så kan det väl bli ibland.

En kul grej idag var att vi har fått en bänkdiskmaskin!

Kul och kul jag vill verkligen inte bo här mer och letar annat boende för fullt - ja med min man såklart.

Men idag e det fredag,tror jag lyckats lägga Malcolm mjukt i sin säng,Morgan myser med melwin så snart är det fredag,ska bara njuta av att duscha och sedan somna i soffan - tror till och med jag ska ta mig en stänkare men jag får se - inte alltid så bra när man tar medicin men ibland så behöver man sig en "stärkare"

Imorgon är det lördag och vi har ställt in att hälsa på min kära kusin och hennes barn. Istället ska jag förska gå ut med Melwin och leka,mysa med Malcolm,tvätta och hålla musikfestival.
Morgan ska mysa med Malcolm,limma tågbana med Melwin som Malcolm ej kan rasa,och hålla lördag med mig.

Söndag underbara söndag-tänker på vår när jag tänker på söndag -vet inte varför men det är så skönt att vi börjar gå mot ljusare tider. Ska göra om lite i vardagsrummet -det är dax att ändra färg-och färgen är bestämd till Limegrön-så det ska inhandlas,gardiner,filtar,krukasr i grönt och kanske ngn kudde vi får se.
Ska även resaurera om ett badrumsskåp då jag håller på med ett svart och vitt projkt i badrummet (det märks att jag bara vill börja vårat liv ngn annanstans kanske hihi) Hur som helst så har jag en del att stå i och på måndag är det jobb igen,ska bort om en snabbis på morgonen och säga hejå till vännerna på korttiden för att sedan gå med Melwin till neurolog-för att sedan börja mitt jobb på vårdboende Fosieborg-det kan bli riktigt intressant.


Men nu är det fredag ha det så bra alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0