Hej hej! Idag har jag varit blond riktigt jävla blond

Dagen börjar med att jag känner mig totalt korkad på jobb - visserligen inte mitt fel jag har inte blivit visad hur man gör vissa saker på datorn-men jag är inte den som är den-jag biter i det sura jävla äpplet och lär mig istället.

Sedan så fixar jag barnvakt,drar min väninna och man upp i stan för vi ska vara hårmodeller på en känd frisör salong - men fucking jävla överstressade Louise har tagit fel på dagen-blondie nr2!!!!

Sedan så står vi parkerade i hansagaraget jag HATAR detta garaget-tror hela tiden jag ska köra in i väggarna eller att taket ska slå i biltaket - så jag råkar inte tänka innna jag öppnar munnen och upplyser Morgan om att han är längre än bilen,och då borde ju taket slå i. Men jag menar så klart typ tvärtom - ja var man inte där kan man inte fatta :-) hahahaha *ASG* Hur som helst fick min vän och man ett gott skratt hela vägen till affären. Sedan bar det hem men innan detta-så ska jag beskriva vart jag sett en sak-jag skulle säga "kanalen vid södertull" som blev = "kanullen" Ja jag har inte haft mun eller hjärna med mig idag-men dock mitt goda hjärta :-)

Imorgon kommer E och hennes son hit så det hoppas jag ska bli en bättre dag och en riktigt mysig dag


Ha det gott alla

Ingen mer som gjort några blunders idag ?!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0