Helgen som varit

Ja jag har som sagt haft väldigt ont i munnen-men idag har det börjat ge med sig :-) skönt.

I lördags var jag och såg en underbar föreställnig med Melwin Pettson och Findus tokigt roligt-sedan var det klas för min brors dotter Agnes - alltid lika mysigt,
I söndags skulle vi fira min kära Pappa som fyller år på tisdag.

Idag var det måndag,jag var åter på jobb-ett jobb eller rättaresagt en arbetsplats jag inte trodde jag sklle sakna men jag tro att jag kommer göra det nu. Men det löser sig väl det med som allt annat.
Imorgon är det jobb igen-med lite roliga saker på eftermiddagen-ska göra lite"reklam"för oss på rönnens gymnasium och se om man får tag i ngn vettig sommarjobbare. vi får väl se :-)

Sedan imorgon börjar det igen .............Those were the days of the ....................ja just det Desperate housewifes.jiiipiiiie jag har saknat mina vänninor.

Hur som helst så ska jag slappa lite i soffan ta en varm och härlig dusch och förhoppningsvis få sova inatt för första gången på tp 1 vecjka-har sovit typ 3 timmar/natt pga tandvärk så jag e ganska slut.


Jo idag när jag kom hem från jobb var min barndomsvän här med sin dotter och vi hade en trevlig och mysig kväll som vanligt,

Men nu så tackar jag för mig så ses vi kanske imorgon

puss och kram på er


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0