Jaha

Malcolm mår fortfarande inte riktigt bra,Melwin har haft problem med andningen idag-men som sagt det kommer ljusare dagar.
Slutade på korttiden idag-trist måste jag säga men men nu får jag ta itu med nya utmaningar.
Sedan så kom jag hem till min fina lilla familj och mös lite-för att sedan invänta min mor som skulle sitta barnvakt då jag och Morgan skulle gå på  hårmodells uttagning,Morgan blev reserv och jag kom med och ska vara med på en heldag i april-faktiskt riktigt spännande-speciellt för mig som aldríg annars gjort ngt med håret förrutom i julas när jag bestämde mig för att kapa det. Så jag är redo för nya utmaningar som sagt :-)


Nä nu är det dax för desperat igen-ha det gott och innan vi vet ordet av är våren här ;-)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0