minus 5

japp så kallt var det idag på morgonen!

Hur som helst en väldigt innehållsrik dag igår-hann tyvärr inte vara så mycket med barnen :-(

möte på jobb-alltid trevligt och lära känna nya människor. F-möte på dagis-fick svar på många frågor och såg ett ljus i tunneln-de har lyssnat!!De har fattat! De har tagit åt sig och börjar bli bättre-vilket känns skönt!


idag är det jobb igen-faktiskt kul-har massor att göra och jag får cred tillbaka av mina medarbetare!
Sedan ikväll är det Mannen som skall på möte och jag skall vara själv hemma och mysa med barnen och mina städtips jag fick av rent hus igår-kan inte fatta hur folk lever så-jag kan aldrig titta på hela programmet jag blir så stressad av det att jag börjar städa-igår rengjordes micron,jag fortsatte sortera i skåpen,samt städade kylen-och idag fortsätter jag.nackdelen att ha små barn är ju att det inte sybns att man städat-fördlen är att de ger mig som person-en vilja att städa ofta ofta ofta ;-) Nä hemma hos oss får barn vara barn....det är en så kort tid i både deras och våra liv så så får det vara tycker jag-fast med regler och gränser som är bra för just mina barn.


idag ska jag fortsätta rekrytera personal till sommaren-lägga 4 schema-samt shoppa lite till boendet-ja bara göra massa nytta och roliga saker helt enkelt.

ha en bra dag-solen skiner ju kanske bara idag........................

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0