nu är det gjort :-(

Nu har min lille Melwin inga framtänder-vi har förklarat at han får nya när han blir stor-men gossen svarar sabbt att han vill ite bli stor-han vill alltid vara 3 år och leka med tåg.

Ja-men han kommer vänja sig-måste bara jag och hans pappa också göra. Han blev lite drogad och har fortfarande inte riktigt koll på sig själv-å idag fick jag ta VAB-helt ok blir en lugn och mysig fredag-hade helst varit ute i det underbara vädret-men Melwin måste ta det lugnt hela dagen för att inte starta en blödning i munnen.

Vi har lovat honom massor med glass :-)

Fast det var -2 i morse så börjar det bli vår och dte är underbart med sol-penseer och påskliljor ja llt som hör våren till(förrutom pollenallergi :-)  )  Nä vet ni vad-idag tänker jag hålla riktig fredag kväll......käka nachos tallrik med min man,godis,chips och dippa,dricka ngt gott-glo på film och bara slappa,men fram tills dess har jag svårt att tro att jag kan slappa om jag känner mig själv rätt.

Vill bara flytta-vill inte göra om i denna lägenheten mer när jag ändå inte vill bo här-allt är så jobbigt just nu ..........men det kommer ordna sig det är jag säker på.


Ha en underbar dag  i solen mina vänner

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0