tänkte bara säga

IDAG och NU är det fredag!

ytterliggare en innehållsrik dag på jobbet.........men nu är det helg,som består med mys med barnen bara jag och dem,Morgan skall på en tillställning med jobb.
Imorgon skall jag och Morgan partaja var och en på sitt håll............själv är jag bjuden på romantisk middag hos en väldigt god "pojkvän"till mig(hoppas inte Morgan läser detta) efter middagen bjuds det upp´till dans uppe i stan...kan inte bli en mycket bättre kväll än så tror jag... 

Sedan har jag ingen röst vilket jag tycker är ganska skönt...........jag har hört mig själv alldeles för mycket på senaste tiden och jag har kommit fram till att jag inte gillar min röst.........Panda och Danne gör nog ändå den bästa imitationen på mig fast Danne måste fuska med massa musikprylar.

Önskar er alla en kanon helg....er jag inte träffar sköt om er och ha kul.


Tänkte bara kolla en sak...vem tror våren kommer till helgen.....lämna gärna en kommentar om vad ni tror.

Tusen kramar Louise

Kommentarer
milla

den kom idag känns det som

2009-03-29 10:58:06
Anonym

Synd att din telefon dog, fick inte tag i dig så man hamna i Svedala istället.

2009-03-30 16:16:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0