Tisdag!

Min favorit dag att blogga på!

varför jo för det är min dag i veckan!Det är då jag bara intar soffan efter att ha städat det jag brukar städa på tisdagarna-sedan möts jag och mina vänner på ett ställe som heter wisteria lane -dricker ngt gott,har ngt gott att äta som ngn av oss bakat.skvallrar och har det riktigt bra.Ibland spelar vi lite poker.  Och detta gör vi bara 1 gång i veckan.

idag har jag mycket att skvallra om-ex att jag hade en av de värsta drömmarna jag haft på länge inatt,vaknade och var riktigt rädd. Ett barn dog,inte mitt eget men dock min sons bästa vän.usch!
Jag var ju ute i lördags och svängde di lurvige...tack Cia och Panda för en trevlig kväll,natt,morgon!Tack Sanja för att vi slapp stå i kö på etage,tack svärför för skjutsen.

Fn mår jag inte helt 100-dels är jag lite förkyld och min röst börjar komma tillbaka,dels känner jag mig stressad och mindre nöjd med mycket i min tillvaro både när det gäller mig själv och andra.

Men jag fick ett trevligt samtal igår från min ena storebror-aldrig fel-vi bokade in massa skoj det skall bli så kul.

På fredag är det tjejmiddag,på lördag skall jag eller Morgan på teater med Melwin,söndag skall vi till lite vänner och bara ha det bra.

Sedan är det måndag och ny vecka igen-just nu vill jag att veckorna skall gå väldigt snabbt då jag skall sitta hårmodell på Larsson och Lange den 19/4 och mitt hår ser fn hemskt ut inte mycket jag kan ekller får göra med det för tillfälligt,jag går i diadem och ser ut som 15 igen-för längden är just nu väldigt dum...men men det blir nog bra när de är färdiga.

Sköt om er ute i vimlet

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0