tisdag!underbara tisdag!

Ja solen försöker tränga fram ropa till kylan och blåsten att det är dax för värme nu,det är dax för vår!

men jag undrar när det tänker bli vår-jag undrar när vi ska kunna ta på oss en tröja och jympaskor och gå ut.Blommorna i rabatterna har börjat slå ut för fullt-påsken är snart  här-sommar och vårmodet är redan här med sina underbara färger.Fågelsången sjunger för oss varje morgon. snart kommer väl de mysiga uteserveringarna på lillatorg att fyllas med folk,som delar ett glas eller två,går hem hand i hand så otroligt förälskade. Sedan börjar det bli sommar-då kommer alla med flipflops och korta kjolar............det är tider det när barnen kan springa omkring då blir barna fulla med sommar ochy bena blir fulla med spring-när man hör skratten från lekparkerna igen-när allas knän är med skapsår,när vi kan springa barfota och känna hur gräset killar under tårna....detta längtar jag till.

Men idag är det tisdag...och ni vet vad som gäller DESPERATA HEMMAFRUAR!!!! ska visserligen tvätta också .-) Igår påbörjade mitt 2nya"jiobb på ett vårdboende det jag skall ha innan jag börjar på mitt riktiga nya jobb-så nu sitter man på lindeborg igen-men detta skall också bli en utmaning något som jag kommer bli ännu rikare av.


Det finns en person som kommer in i mina tankar varje dag-en kvinna-en betydelsefull kvinna för mig!En vän jag saknar otroligt mycket-när ska vi ses+kommer vi någonsin att ses igen?jag saknar dig så otroligt mycket.För mig var du en starkare vän än jag föreställde mig-att du var betydelsefull och otroligt viktig för mig det visste jag.Men jag trodde också att tiden skulle läka alla sår-men 6 månader har gått nu och jag saknar dig så otroligt mycket,dina ord,ditt skratt,din humör!MIN VÄN!
frågan är kommer du att komma tillbaka-får du komma tillbaka ?!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0