vad e detta?????????!!!!!!!!!!!

SNÖ!!!!!!!
BLÅST!!!!!!!!!

Sicket skit-jag vill ju ha sommar och sol nu-barnen vill inte ha overaller längre,inte vinterskor,de vill börja springa i jympa skor och vår jacka.

jag med för den delen!!

men men idag är det tisdag-behöver jag säga mer än att det är dax för mina vänner ikväll att roa mig-de desperata hemmafruarna!!!!De är underbara.

idag är jag på jobb-har massor att göra men det gillar jag det är kul-tyvärr är det mycket motgångar men det lär man sig på det med :-)

Ha en bra dag alla- idag ska jag även rotfylla min förbannade tand!!!Mindre kul men ett nödvändigt ont!och dyrt!!!



Måste bara tillägga en sak nu vid lunch fick jag en väldigt fin kommentar av en kolega-även en bekräftelse-det gör att i dessa tider när man kämpar med att få in sommarvikarier känner att det är värt mödan! tack!!

Kommentarer
Petra

Ja just det! Viste att det var en såpa jag glömde

2009-03-25 10:11:06
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0