var tog våren vägen??!!!

men den kommer väl snart-dragit på mig en liten förkylning:-(

Tänkte shoppa igår men lyckades inte så bra-är inte riktigt nöjd med mig själv just nu känner jag.
men vi får se vad veckan har att ge,skulle vilja bege mig till det nya köpcentrat med min man-men kvällarna är fullbokade,helgen likaså-och hitta barnvakt är en lögn.

Men vi får väl se-vad lördag eftermiddag har att ge när jag lämnat barnen hos sin barnvakt om denne inte fortästter klydda och ställa till det vill säga.

I övrigt har vi haft en väldigt lugn helg-med besök på vellingeblomman,en temalakplats i käglinge,träffat några kusiner på lördagfs em,söndagen bjöd på enbart lugn-vilket varit skönt,men nu fam wallén så det ryker igen med fullbokade helger :-)

Jobbar för fullt och det känns skönt-men jag har fortfarande inte riktigt ställt om från att ha avrit mammaledig-men det kommer väl tids nog tills jag skall börja vara mammaledig igen hihi.


Min älskade lille Malcolm ska snart börja på dagis-i augusti/september.Det känns tungt måste jag säga-han är så liten,vill inte gå än,men är väldigt social-men han är morspåg! han är min siste lille bebis-och även han börjar bli stor gosse! Och som mamma är detta tungt.det är ett tecken på att barnen börjar bli stora-att de snart kommer klappam mojan på huvudet och säga till mig att inte vara orolig eller inte bry mig(visserligen har min3½ åring denna attityden redan känns det  som)Men lille Malcolm.....ja mer vill jag inte yttra om honom i min blogg-men även han behöver kärlek och bekräftelse -han börjar också bli stor-så mycket kan man nog säga utan att trampa någon på tårna hoppas jag.

Jag sätter nu punkt för idag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0