vår!!!

Den e på G nu,VÅREN! Den kämpar för att spicka genom och snart är den här.

Och med våren kommer vårkänslor-och med dem förnyelse-så japp idag börjar jag ta itu med att göra om här hemma,för hur som helst kommer det ju att dröja minst 3 månader innan man kan flytta om man hittar ngt,ska titta på hus nu på söndag i mitt Bara.


Satt igår och drömde mig bort i bilen-drömde mig bort till min plats i livet,inte som mamma,inte som fru,inte som vän,inte som syster eller släkting,utan drömde mig bort till den platsen jag kan vara Louise-i BRÖSARP! Jag längtar så till brösarp-och bara tanken att det är 19 veckor tills jag får komma dit-känns som en hel evighe,men tiden går fort och jag har massa kul att hitta på tills dess.

I helgen ska min svärfar firas,tittas på hus,mpndag börjar jag att jobba heltid.
Helgen som kommer där tar vi nog det lugnt då Melwin ska dra ut tänder på fredagen och man vet aldrig hur han mår efter det.

28/3-då ska Morgan ut på sitt håll och jag på mitt håll-ska bli så kul-bara släppa alla hämningar och partaja järnet!!!

Men nu vaknar snart Malcolm och jag ska hinna städa skithuset tänkte jag,har masa annat som ska fixas ikväll så det som är gjort det är gjort.Ha det underbart.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0