jaha så höll man på att sluta andas idag!

Ja faktist så var det-sicken dag-en hel del på jobb och det är kul! Mindre kul när jag nästan glömt bort att det skulle komma en tjej halv fem och köpa barnvagnen och jag kom iväg halvfem från jobb-cykla som en galning från jobb som är på Lindeborg-höll nästan på att kolavippen-direkt hem pussa pojkarna-in i bilen till föräldramöte!!!

Japp en hetiskt dag likaså igår-jobb-dagis-läkare-hem-till Melwin bösta kompis-hem laga mat leka......stress stress!
Mycket mer nu när vi fortfarande ej har flyttat och måste köra hur många rundor som helst till Bara.


Idag blev det bara typ jätte stress både för oss och barnen!

Imorgon så blir det upp 6 med barnen-06.30 går Bilen till Bara-sedan till jobb-kl 16 går bilen till Bara hämta barnen-sedan hem till Malmö-Morgan är bortrest till fredag-nu måste jag fixa lite för de ska fixa diskmaskinen imorgon ja en massa sånt!!!!


Men imorgon då ska jag vara lugn!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0