TISDAG

Ja vad har då hänt jo en jävla massa skit rent ut sagt!
Melwin ramla med sparkcykeln spräckte ögonbrynet + fick hjärnskakning fick sys.
översvämning i källaren torkaren ska stå en vecka till-så vi lever i röra i allafall där nere. det som är väldigt tråkigt är att vi precis inrett ett nytt lekrum till pågarna där nere med en lten affär och allt detta hann de bara leka med i 3 dagar. samt att vi brukar ha lite biokvällar där nere med myspys-ja Ilandsproblem jag vet men för oss så blev det väldigt tråkigt och en hel del saker blev förstörda!
i övrigt är jag fortfarande sjukskriven....ska åter till smärtläkare....ja ett rent helsikke rent ut sagt!
Bråk med förskolan också men där har vi enats om en kompromiss...får se om det funkar!
i övrigt så planerar jag hur köket ska tapetseras hur framsidan ska utformas......planerar min sons kalas han blir stor nu han fyller 5 år...jag fattar inte var tiden har tagit vägen.....detta lilla barn som jag bar i min famn som sov på min mage...detta lilla barn som snart har lika stora fötter som jag....som är så förnuftig.....som lär sin bror hitta på hyss...detta lilla barn börjar bli stort....min lille Melwin...mammas ögonsten!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0