Lucia 2010

Nu så kom dagen vi väntat på,Lucia,pågarna,klimparna,kejsarna ska vara stjärngossar,hoppas de är det när vi kommer också haha
Trots denna lycka att barnen blev friska och kunde vara med på Lucian och deras mormor,morfar,farmor,milan och panda kommer för att fira lucia med oss.....underbart!
Minns än känslan som liten när det var dax för Lucia,denna förväntan var otrolig!

Trots allt detta känner jag mig ledsen i hjärta och själv, för jag vet att det finns barn som inte får eller kan fira Lucia pga så många tråkigheter.det gör ont i mitt hjärta en olycklighet jag inte kan förklara. Barn ska älska livet...ha det kul,,,man måste ha kul och få vara barn..............oavsett om man är tonåring eller ej måste man ibland få komma och vara barn.

Ta en funderare....trevlig Lucia alla där ute

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0