Malcolm 2år

Idag fyller min goding Malcolm 2 år-fy vad tiden går fort.
För två år sedan när jag mådde som sämst-kan än idag känna denna hemska huvudvärk-minnas hur jag krålade på golven,ja och en massa annndra hemskheter-kan än idag minnas skräcken när de höll på att söva mig utan att barnläkaren var på plats,än idag känna min panik när jag fick se min son med alla slangar och att jag ej fick ta dig i min famn.
Och det känns ändå så fjärran-men det var ändå bara 2 år sedan tiden går och vi med den.En svår känsla att beskriva.

Men älskade Malcolm-mitt hjärtas fröjd-ingen kan få mig att känna nackhåren resa sig som du
ingen kan få mamma att flämta till när du hittar på hyss som du
Du vet vad du vill och du vet vad du anser en traktorbil är
Du är en liten men väldigt tuff kille både till sätt och utstrålning
Du är världens goaste och busigaste unge- tur du har en storebror som försöker tala dig till rätta då och då-när ni inte busar tillsammans.
Du är världens bästa Malcolm och världens bästa lillebror
Älskar dig så-du sätter guldkant på tillvaron-vad vore livet utan våran "badboll" " Mamoll"?- INGENTING!
Puss mammas älskling


Kommentarer
camilla

åh grattis lilla malcolm, fint skrivit av dig louise. ha det gott kram milla

2010-02-18 08:42:59
Linda B

Så skriver en mamma med kärlek i hjärtat!

Puss till er alla <3

Kram

2010-02-18 23:05:21
URL: http://lindaberggrensson.bloggplatsen.se
josefin

Blir helt rörd när jag läser ditt inlägg! helt otroligt vilken kärlek man kan känna för sina guldklimpar! Hoppas hans dag blev bra!?

Kram kram

2010-02-19 13:18:46
URL: http://www.cozpar517.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0