Bräckligt som glas!

Ja så är livet,kärlen.....det mesta med känslor!
Jag vet det,jag vet även hur bräcklig en kropp kan vara men det är ngt man kan "ta" på på ett annat vis.
Känslor kan man inte riktigt"ta" på!

Har mycket känslor inom mig just nu,mycket negativa känslor,känslor som gör mig ledsen,arg,upprörd!
Mitt i allt detta känslor som får mig att orka ígen,gör att jag ser allt det bra som sker!

Vi ska vara rädda om varandra,ta hand om varandra.....det kommer ibland göra ont(tro mig jag vet) men i slutet av dagen-brukar det kännas en gnutta bättre!

Idag är en dag då jag reflekterar över mycket,över min yngsta sons situation i livet-då han än en gång ska gå igenom ett cystisk fibros test,jag reflek´terar över min egen situation. Dessa reflektioner gör otroligt ledsen och upprörd!
Men då tänker jag på de goda stunderna,när min 5 åring fortfarande kan lägga sig på min mage och fråga om saker han gjorde som lite( JA DU Melwin du var ca 14 kg lättare haha) Hade färre frågor och nöjde dig med att jag vyssade en sång för dig-men nu ger du mig så mycket huvudbry-positivt huvudbry-ställer många kloka frågor......jag tänker på min man Morgan som älskar mig för den jag är!

Så kontentan av dagen inlägg kärlen och livet är bräckligt,ibland kommer det krackliera lite,har man tur går det att limma,men då ska man ha tur! Litta repor är bara bra att leva med.....så älska och ta hand om varandra så löser sig det mesta!

Kommentarer
Vemundfiona

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2012-07-05 06:43:10
URL: http://vemundfiona.blogfuture.com
Vemundfiona

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2012-07-05 06:43:10
URL: http://vemundfiona.blogfuture.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0