Söndag,dimmigt men ändå är allt så klart!

Ja igår skulle barnen sova hos mormor,jag tog kraft och gick ut med min man och 2 vänner och åt.sedan gick vi hem till vännerna och fortsatte kvällen en stund till,hemma strax innan tolv. Tror ni jag har kunnat sova? NÄ haft så ont i magen hela natten,kramper!Så nu sitter jag här och mannen sover,ska snart klä mig och fixa lite här hemma för barnen kommer vid 11-12 för Melwin ska på kalas.

Idag är en väldigt dimmig dag....men ändå så ser jag allt så klart!Jag inser saker jag inte velat inse...ser även saker jag ej sett tidigare...

vi var även hos kyrkogårdarna igår och lade våran årliga pumpa!På ena kyrkogården valde vi att ta med barnen i i körkan som melwin säger och tända ett ljus för de vi saknar...helt plötsligt går Melwin och sätter sig i en bänk, Jaha sade Morgan ska vi sitta är? Melwin: ja en stund ska vi det ok så där satt vi en stund och fick svara på min sons mindre tysta frågor om KÖRKAN haha


haha en ny dag i dag och Malmö ska ta guld i fotboll!
Kommer några vänner och tittar...får väl baka litta snaxcks till det

nä nu ska huvudet få vilo lägge på soffan en stund...inte varje morgon man slipper bolibompa!

hej hopp

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0