Ojojojojoj ibland är allt så orättvist!

Jo glömde skriva en en trevlig kräftkväll hos oss i lördags.
en del kom väldigt bakis och gick nog ännu mer bakis haha
andra kom och gick
men sedan var det dem som ställer upp i vått och torrt,det var dem som ej begär ngt tillbaka,det var dem som jag finner mer och mer tillit för.........

ibland när allt känns som skit då behöver man dessa vänner....vi tänker inte alltid lika......men vi förstår ändå varandra......vi klandrar ej varandra.......vi står på samma ställe i livet........Tack för att ni finns!


Sedan finns det folk i ens liv som tar en för givet....de tror att man alltid ska stå där och ta emot.......alltid ställa upp....alltid vara de som underhåller,kramar och tar om hand.....! Jag gör det gärna men ibland måste man få ngt tillbaka ,ibland behövs bekräftelse på ens godhet,om det så bara är en urgo kram,en fika....för man orkar inte alltid bara ge och ge!
Jag säger inte att man måste få ngt tillbaka alltid! För jag och min familj ger mer än gärna av oss själva......men ibland behövs uppskattning för det man gör-är det fel att tänka så?
Jag tror inte det!

sedan har vi en dag som idag då jag ej vet vad jag tycker eller vill om ngt.........
en dag då jag skulle vilja erövra hela världen........men när det känns så är det precis som om ngn drar mig i håret,tillbaka till verkligheten....Louise du KAN INTE! Den som drar mig i håret är min värsta fiende,det är den som varje dag får mig att fälla en tår,varje dag får mig att känna mig äldre och äldre,varje dag gör mig besviken,varje dag kommer tillbaka.....kommer den någonsin försvinna??????? SMÄRTAN!!
Jag orkar faktiskt inte ha ont mer,jag orkar inte att ngt sådant här har tagit över mitt liv. Folk förstår ej heller för det är inget som tvunget syns......men tro mig det känns för jävligt!!!

förhoppningsvis så behöver vi bara avfuktaren i källaren drygt en vecka till...skönt att få tillbaka lekrummet och förrådet igen...och ordning i tvättstugan!!!

Förhoppningsvis har saker och ting ordnat sig med dagis och vi är på samma spår!
Nu tar vi itu med trots från 2 underbara killar....alla säger små barn små beskymmer stora barn stora beskymmer!
Säkert sant men vi är alla i olika stadier i livet!
Just nu är vår äldsta snart 5 år-det är där vi är nu och det är där våra beskymmer ligger!

Hösten är på g- igår sade vi officiellt ADJÖ till sommaren,tog sista grillkolen från källaren och grillade....(men det kommer grillas mer) men förrådet är nu slut!

Nu ska det rustas för höst både ute och inne...snart är det pumpa dax,älskar höst färger......älskar att se naturen skifta med sin färgpalett!
hösten är fullspäckad med aktiviteter.............mycket skojiga saker både för barnen och oss vuxna!


Ha en fortsatt bra dag med det du väljer att hitta på....


Kommentarer
Benny

Jag ställer gärna upp på några kramar. ;) Är ni i Svedala någon sväng så är det bara att titta upp.

Kram

2010-09-02 12:44:17
josefin

Beundrar din ärlighet på din blogg! Känner igen mig i många av dina tankar! Tänker på dig, du är en stark kvinna som månar om din familj, det är tungt ibland men det blir bättre! jag vet- har själv gått igenom jobbiga perioder med barn :) sjukdomar och strul!

Stor kram till dig Louise!

2010-09-09 10:30:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0