svensk?jag skäms !

Vart är vi på väg?
Vad här hänt med sverige och det svenska folket?
Vad hände med att tänka på mer än sig själv?
att vara en bra medmänniska när det väl gäller och i alla lägen?


Kan bara säga att jag röstade så rött man kunde. Detta var ett val då jag satte mig in i politiken,kollade hemsidor,valsidor,kollade debatter jag gjorde allt för att se vad jag skulle rösta för jag visste inte om jag skulle rösta V eller S. Nu blev det S jag röstade-önskar att fler hade gjort detta.
Men vill man hellre se i plånboken istället för till själ och hjärta så är det ens val-men jag är oerhört ledsen för detta.

Hoppas ingen av er som röstade detta blir sjuk som jag,får sjuka barn som mig och min man, hoppas ingen av blir arbetslös,ingen är homosexuell eller är invandrare!
Hoppas ni vet vad ni gjort när ni släppte in rasister i våran regering-folk som är hemska-som inte anser att alla är lika värda. SD är främlingsfientliga!Fattar folk vad de har gjort? Jag är rädd för att de inte gör det!


Idag känns som en riktigt tung dag-då jag är orolig och rädd för framtiden,var är vi på väg i Sverige,detta land som så länge varit en förbild i världen!
Nä svenska folket sket sig själv i näven igår det är min åsikt!

Ett antal personer sade till mig under tiden innan och även igår att jag borde vara politiskt aktiv,alltid trott att det är ingenting för mig.Men efter detta resultatet vet i fan,man kanske borde bli mer aktiv ha större insikt. Det är nog det folk inte haft i detta valet. Vi har som det ser ut nu fått en minoritetsregering med hemska SD som vågmästare,vad är detta!
Jag valde att söka mer fakta,mer än jag gjorde i förra valet då jag även röstade S!
Men jag vet inte om jag kommer bli polistiskt aktiv,jag diskuterar mycket med vänner som det är nu. Men en sak är säker. UPP TILL KAMP KAMRATER! Det är vi som kommer leva i detta 4 år till,de kommer få ytterliggare 4 år att förstöra för svenska folket och vårt land.
Hoppas folk kan se vad som kommer att hända.
Jag väljer att kämpa för de sjuka,de gamla,barnen,skolan,arbetslösa,invandrare...alla de svaga som inte kommer få lov att synas eller existera i detta nu i alla lagar och förordningar och regler som är skapade och som kommer skapas. Jag är en av dem......vi måste fortsätta kämpa och få folk att få upp ögonen... UPP TILL KAMP"!

Kommentarer
Panda

:)

2010-09-20 11:19:41
Soulsister

Håller med, upp till kamp mot SD!



kram

2010-09-20 11:20:31
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0