idag e det sommar!

Barnen e sin sista dag på dagis idag!!!Melwins sista innan han intar skolan!!!!Fatta min kille har börjat bli stor-han inte ångest för att han ska sluta på dagis men för att han ska börja bli stor:-)

Hur som haver ska de sova hos mormor och morfar i husvagen imorgon till fredag och ha det bra sedan på måndag far vi till vårat älskade sagaland i vimmerby och drömmer oss bart till en underbar tid och värld i dagarna 3 -vi älskar det!!

Igår var det premiär för allsång på skansen.........ja vad kan jag säga mer än att jag ösnkar att jag varit där!!!!Där på Månsan skånska afton i stockholm på soliden på skansen!!!!!Måns eju bara så underbar!!!Är det ett tecken på tant varning när man sitter och ler,fäller en tr då och då och trånar i en hel timme för en pågaspoling på tv.Jag kände mig nästan som hans mor när jag försökte förklara för Morgan hur långt måns hunnit komma och vad han hunnit uppnå i sitt liv vid så ung ålder!!! Men men jag kommer fortsätta tråna och le för det är en artist som gör mig glad ända in i hjärta och själ och har alltid gjort!


Nä nu ska jag vila upop mig sedan i eftermiddag har jag lovat barnen gå på fiket och ta en avslutningsfika där-kan det bli mysigare!

Kram på er alla och njut av sommaren för solen skiner ju kanske bara idag!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0