jag stod härom dagen och tittade i spegeln

En dag som så många förrut! Där såg jag en bild av en kvinna......förvärkt.........gammal men ung! Dp tänkte jag på min vän som på sin spegel har texten " Du är vacker". Log när jag tänkte på denna text............dock inget som funkade på mig idag!

smärtan har vunnit snart en hel vecka över mig!Men men jag ser fram till nästa vecka då jag kanske kan vinna över smätan eller i allafall komma på samma våglängd som den!
På tisdag ska jag tillbaka till smärt rehab-tro det eller ej men det är ett läkar besök jag ser fram emot-jag får umgås med experter som ser mig och min smärta utan att ifrågasätta!

Men men våran framsida börjar bli superfin med ny balkong,nytt snyggt trädäck!Ja min man e så händig och med hjälp av svärfar, storebror och en vän så ska han idag avsluta projektet! Ja jag har också hjälpt till dock mest med design osv för det där andra reder inte min kropp längre!

Idag ska barnen sova hos mormor och morfar(kryss i taket att de sover borta) Mina barnen tycker det är jätte spännande speciallt att få sova i husvagnen i skogen:-) barnsomsminnen då mor och far bor på en camping där vi även bodde när jag var liten.......där e så mysigt och lugnt!

men men nu ska vi äta litta frukost och mysa med varandra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0