onsdag morgon!

Solen går upp över Bara,mannen åkte tidigt i morse till stockholm-jag kan inte somna om så kaffet intas nu i tystnad i soffan skivandes detta inlägg,snart vaknar prinsarna och värbyängen vaknar till liv.
Ännu en dag.............
I veckan ska iallafall ett beslut fattas-pirrigt!
Jag ska få träffa min rehab vän-en som verkligen förstår,vi förstår varandra!
Lite pengar har trillat in på kontot!
Ja en bra dag hoppas jag...............och då bortser jag från min förbannade kropp,den försöker jag glömma ibland eller iallafall försöka se förbi för en stund.
enligt nyheterna ska solen lysa över Bara,mitt undebara Bara!
Det är en lugn och fridfull Louise som sitter i soffan i dag-hoppas barnen vill vara på samma humör!

kram på er alla och ha en solig skön dag

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0