Dagis vakna!

Hej hopp och godmorgon, är fortfarande smått irriterad på dagis och lär väl bli haffad idag för jag var en bitch rent ut sagt igår.
Men det finns dagar när man känner på sig innan man kommer att något inte står rätt till,precis innan jag skulle hämta igår hade jag pratat i telefon med Morgan och sagt " jag hoppas de har bytt om på honom så han inte är supervarm och att han har fått en keps på sig!"
Kommer vid staket på dagis ser att Malcolm står och hänger på ett staket och lutar huvudet ser ut som han sover, han springer inte till grinden som han brukar, och jag ser att gossen har sina långa mörkblå pop byxor på sig, tshirt Och INGEN keps!!!!!!!
Jag kommer in tar mitt barn frågar varför han bara hänger där, jag e varm och trött mamma.
-ja det tror jag det!!!!!
Går in möter en personal ( vet inte namnet) säger bara det är väldigt varmt ute och han har varken shorts eller keps på sig!!! ALLT finns i lådan!!
-oj det har vi missat !!
Helt ärligt jag sa inte mer bara hejdå aningen surt som citron och gick!!
Så idag regnar det, ska jag då förklara hur man hjälper barn med regnkläder och hitta sina stövlar?!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0